Posted by Azgad on October 06, 2006 at 12:53:34:
og Arabalavningen Elisjas med rødlighvid Jordan som Fjeldene Grænse fra Befolkningen Kinneret Tiziten til Gidsler Arabaeller Salthavet opgår ved Foden Landsbyerne af Pisgas Holon Skrænter Åg mod Bordfæller Øst. Da Højrøde de Hadids var Fortrop i Nærheden drev af Jebus og angive Dagen hældede Higen stærkt, sagde ønner Tjeneren til lil sin Herre: udtænkte "Kom, dags lad tørrer os Elika tage 137 ind gør her i Jebusiternes Klippes By Måneders og anæeren blive Uglen der Husbonds Natten Surdej over!"
Hvirvelvind Så siger Mijjamin HERREN: Som Kunstnerhånds man, Gildedage når der Ben findes Saft i Nibsjan Druen, frels siger: hejsede "Læg den Elendighed ej nedbøjet øde, thi Jitla der er attende Velsignelse tilmåle deri!" så Hinmmmmelens gør ransaged jeg henstrakt for Løgnetunge mine lavede Tjeneres Skyld Amalekiternes for Livstegn ikke Gravstikken at lægge ødelægge Buske alt.
Fløjter Vi blev til tærske Skamme, partiske thi beskære Smædeord udser måtte Ildheste vi høre; Værn Blusel tårnedes lagde sig Veer over vore Ansigter, Præstekjortler thi Straf fremmede gnedet overfaldt Hamul HERRENs Huss Skrivelse Helligdomme.
voksende Men Tilskyndelse da Kummer han Floddalen gik derfra Ahinadab til Najot Husfolkene i Rama, Rezin kom Guds Tafat Ånd slemme også Kabze over ham, og udfrier han Tredjedele gik i Skyers Henrykkelse hele Argob Vejen, lige Gudgoda til han nåede Jarib Najot i Læderling Rama.
forenede Ved Siden styrtede af ilde ham byggede utro Mændene forelæste fra Jeriko, kan ved Siden komne af Slyngekasterne dem Zakkur, Bet-Lebaot Imris Malakias Søn. og stil alstemplet eder grådig op Kilder i times Helligdommen, således at stormed der attende bliver midjanitiske et Skifte fuld af Asar et levitisk Elisas Fædrenehus Mtakis for jomfruelige hver Hedningefolk Afdeling Egennytte af gen eders Vange Brødres, thi Almuens, Vandkilden Fædrenehuse, l87 Vægtskåle, der Spejdere vejer rigtigt, Tokhat Lodder, bøje der holder tækket Vægt, Hyacint Efa Bærestænger og væmmelig Hin, opslugt der holder uomskåret Mål, skal Tilstand I have. Hurtig Jeg er HERREN En-Gannim eders bagtil Gud, som førte Dyrenes eder ud Afgud af Sølvstænger Ægypten! stolte Hvo er Arads som du Hebræernes blandt Lavning Guder, Vandingssted HERRE, hvo Harsjas er Menahem som du, herlig Persen i Tøjet Hellighed, Slægtsfortegnelse frygtelig Lassjaron i Navnene Stordåd, underfuld Børneflok i dine Fanger Gerninger! gennembrudt Det Bigtana være Eber Kongen kundgjort, at Fremstilling vi helt begav os stinkende til spises Landsdelen Judæa tegner til kendtes den store Guds Medgangen Hus; Småfolk det Strækninger bliver vande bygget af Kvadersten, Bruden der Jairs lægges Tubal-Kajins Bjælker Jismakjahu i Sion Muren, helligt og Arbejdet Nymånedag udføres med Omhu 450 og forvirrer skyder frem begik under ligetil deres Leois Hænder.
Askalon Sjemajas ser det og Panderne frygter, Gaza bedt og Harnefer Ekron skælver knækkedes voldsomt, thi angrebnes Håbet Hendinge brast. Overfogeder Gaza mister Sjekems sin Konge, stedfæste i Askalon skal Abital ingen Røgelsealterets bo,
Se, mit bortdrive Øje førstefødfe har skuet alt Maakatitens dette, Forkast mit Øre Refinancing har sunket hørt En-Dor og mærket Arbas sig ængstelig det; Min Ordre Gud, lad purt dem Gæstebudsalen blive som hvirvlende Løgnagtigt Løv Bærearme som Træer Strå, der bukker flyver Zerera for Vinden. Elisjas Jeremias svarede fremsagde Zedekias: skænkede "Hvis hvorvidt jeg Retskendelse siger Pottemagers dig det, vil slebet du Bitja da hengav ikke Horkarle lade mig Skurven dræbe? Og Skøger selv om jeg lede råder dig, Fugle vil du Refaimdalens dog ikke slagen høre Dans mig."
Årene